RAJZOLJ MESÉT!
A Watch Games. See More csapata rajzpályázatot hirdetett 2021 tavaszán 7-10 éves gyermekek számára. Ahogyan a 2022-es férfi kézilabda-Eb is több lesz, mint egy egyszerű sportesemény, ez a rajzpályázat is túlmutatott egy hagyományos rajzos kezdeményezésen.
MIÉRT IS KÉRTÜK, HOGY FOGJATOK CERUZÁT?
Mert közösségi élményekben gondolkodunk, nemcsak a torna alatt, hanem az azt megelőző időszakban is: a célunk az, hogy ez az Európa-bajnokság és az addig elvezető, várakozással és készülődéssel teli út, valamint programjaink mindenkit megmozgassanak és maradandó élményeket okozzanak.
A pályázat végén nemcsak kézzel fogható végeredményt, de egy tematikus animációs mesét is kaptunk – az Európa-bajnokságot és a kézilabdasportot népszerűsítendő.
MIÉRT IS KÉRTÜK, HOGY FOGJATOK CERUZÁT?
Mert közösségi élményekben gondolkodunk, nemcsak a torna alatt, hanem az azt megelőző időszakban is: a célunk az, hogy ez az Európa-bajnokság és az addig elvezető, várakozással és készülődéssel teli út, valamint programjaink mindenkit megmozgassanak és maradandó élményeket okozzanak.
A pályázat végén nemcsak kézzel fogható végeredményt, de egy tematikus animációs mesét is kaptunk – az Európa-bajnokságot és a kézilabdasportot népszerűsítendő.
MENETREND
1. lépés: meghatároztuk a rajzok témáját azzal, hogy elkezdtünk és néhány mondatban megfogalmaztunk egy történetet, a mese innen kezdődődött el.
2. lépés: ezt a történetet kellett folytatniuk és befejezniük a pályázóknak a rajzokkal, a megadott karakterekkel, a fantáziájukat és kreativitásukat felhasználva.
3. lépés: a zsűri, valamint a közönségszavazás révén kiválasztottuk a 7 legjobb rajzot, és az azokon szereplő karaktereket.
4. lépés: a győztes rajzokból a WGSM csapatával együttműködő BOOKR Kids animált mesefilmet készített az ábrázolt karaktereket felhasználva, amelyet online jelent meg.
FELÜTÉS – INNEN INDULT A MESE!
Az óra mindjárt elüti a 60. percet, a másodpercmutató elindult utolsó körére. Az állás: döntetlen. A játékosok mindkét oldalon még egyszer nekiveselkednek, megtörlik homlokukat, összeszedik maradék erejüket, mert győzni szeretnének. A mi csapatunk is: muszáj még egyszer összekapaszkodni. A közönség talpon: olykor a légyzümmögést is lehet hallani a feszült csendben, a másik pillanatban már mindenki ugrál és ordibál a pálya mellett. A csilláron is lógnak, mindenki erre a meccsre várt.
A pálya szélén cserejátékosaink egymásba kapaszkodva figyelik, ahogyan a többiek küzdenek. Kapusunk hatalmasat véd, az utolsó támadás a miénk: nincs más választás: a labdát valahogy be kell juttatni a kapuba….
Karaktereink (a pályán elfoglalt pozícióval):
(Farkas)kutya – irányító
Macska – átlövő
Béka – átlövő
Nyúl – szélső
Róka – szélső
Medve – kapus
Bika – beálló
1. lépés: meghatároztuk a rajzok témáját azzal, hogy elkezdtünk és néhány mondatban megfogalmaztunk egy történetet, a mese innen kezdődődött el.
2. lépés: ezt a történetet kellett folytatniuk és befejezniük a pályázóknak a rajzokkal, a megadott karakterekkel, a fantáziájukat és kreativitásukat felhasználva.
3. lépés: a zsűri, valamint a közönségszavazás révén kiválasztottuk a 7 legjobb rajzot, és az azokon szereplő karaktereket.
4. lépés: a győztes rajzokból a WGSM csapatával együttműködő BOOKR Kids animált mesefilmet készített az ábrázolt karaktereket felhasználva, amelyet online jelent meg.
FELÜTÉS – INNEN INDULT A MESE!
Az óra mindjárt elüti a 60. percet, a másodpercmutató elindult utolsó körére. Az állás: döntetlen. A játékosok mindkét oldalon még egyszer nekiveselkednek, megtörlik homlokukat, összeszedik maradék erejüket, mert győzni szeretnének. A mi csapatunk is: muszáj még egyszer összekapaszkodni. A közönség talpon: olykor a légyzümmögést is lehet hallani a feszült csendben, a másik pillanatban már mindenki ugrál és ordibál a pálya mellett. A csilláron is lógnak, mindenki erre a meccsre várt.
A pálya szélén cserejátékosaink egymásba kapaszkodva figyelik, ahogyan a többiek küzdenek. Kapusunk hatalmasat véd, az utolsó támadás a miénk: nincs más választás: a labdát valahogy be kell juttatni a kapuba….
Karaktereink (a pályán elfoglalt pozícióval):
ÉRTÉKELÉS
A négytagú zsűri a beérkezett pályázatok közül a 6 legjobb rajzot választotta ki. Emellett a Facebook-oldalunkon közönségszavazás indult, amelynek győztes rajza szintén bekerült a mese alapját képező rajzok közé.
(Nem véletlen, hogy 6+1 rajzot és karaktert választottunk ki, ezzel utaltunk egy kézilabdacsapat pályán lévő játékosainak számára.)
A zsűri tagjai : Keresztesi József, a mese írója, Zsigmond Tamara, a mese narrátora, Sipos Adrián válogatott kézilabdázó és Kirsner Erika, a Magyar Kézilabda Szövetség alelnöke voltak.
A négytagú zsűri a beérkezett pályázatok közül a 6 legjobb rajzot választotta ki. Emellett a Facebook-oldalunkon közönségszavazás indult, amelynek győztes rajza szintén bekerült a mese alapját képező rajzok közé.
(Nem véletlen, hogy 6+1 rajzot és karaktert választottunk ki, ezzel utaltunk egy kézilabdacsapat pályán lévő játékosainak számára.)
A zsűri tagjai : Keresztesi József, a mese írója, Zsigmond Tamara, a mese narrátora, Sipos Adrián válogatott kézilabdázó és Kirsner Erika, a Magyar Kézilabda Szövetség alelnöke voltak.
KIKRE SZÁMÍTOTTUNK?
A rajzpályázatban 2011 és 2014 között született gyermekek vehettek részt, a szülők, gondviselők hozzájárulásával.
MEGJELENÉS
Az animált mesét a WGSM hivatalos Youtube-csatornáján, Facebook és egyéb közösségi médiafelületein, valamint a BOOKR Kids felületén, az ingyenesen letölthető Mesetár könyvtár-alkalmazásban mutattuk be.
A projekt végén környezettudatos alapanyagból nyomtatott mesefüzet készült.
DÍJAZÁS
A győztes pályázók és karaktereik:
Kutya (irányító) – Tóth Szófia
Macska (átlövő) – Bor Lilien
Nyúl (szélső) – Kothencz Ida
Róka (szélső) – Miklósity Péter
Bika (beálló) – Tóth Ádám
Medve (kapus) – Csányi László
Béka (átlövő) – Bereczki Lilien (a közönségszavazás alapján)
A 7 győztes nyereménye egy-egy tablet, valamint az elkészült nyomtatott mesefüzet volt.
Beszámoló a rajzpályázat lezárultáról.
Adatkezelési tájékoztató
Nyereményjáték szabályzat
A rajzpályázatban 2011 és 2014 között született gyermekek vehettek részt, a szülők, gondviselők hozzájárulásával.
MEGJELENÉS
Az animált mesét a WGSM hivatalos Youtube-csatornáján, Facebook és egyéb közösségi médiafelületein, valamint a BOOKR Kids felületén, az ingyenesen letölthető Mesetár könyvtár-alkalmazásban mutattuk be.
A projekt végén környezettudatos alapanyagból nyomtatott mesefüzet készült.
DÍJAZÁS
A győztes pályázók és karaktereik:
Kutya (irányító) – Tóth Szófia
Macska (átlövő) – Bor Lilien
Nyúl (szélső) – Kothencz Ida
Róka (szélső) – Miklósity Péter
Bika (beálló) – Tóth Ádám
Medve (kapus) – Csányi László
Béka (átlövő) – Bereczki Lilien (a közönségszavazás alapján)
A 7 győztes nyereménye egy-egy tablet, valamint az elkészült nyomtatott mesefüzet volt.
Beszámoló a rajzpályázat lezárultáról.
Adatkezelési tájékoztató
Nyereményjáték szabályzat